långdraget

Gissa om det blev en lång dag igår.. jisses.

Började med att Nicole vaknade halv sju och sen körde jag ner till Ängelholm till svägerskan och käkade. Satt där till klockan tio sen körde jag till flygplatsen då Michelle skulle vara framme halv elva. Väl framme säger dom i högtalarna att det inte var säkert att planet kunde landa där då dom inte var säkra på bromsarna på landningsbanan så dom skulle kanske få flyga vidare till Malmö.
Efter en halvtimme fick vi beskedet om att det inte gick att landra i Ängelholm så dom fick flyga till Malmö och där fanns bussar som tog dom till Ängelholm.

Så jag fick ringa upp svägerskan som redan låg och sov och fråga ifall jag fick sova på soffan fram tills Michelle kom till Ängelholm och självklart fick jag det.
Klockan kvart i två skickar Michelle sms om att de hade en kvart till Ängelholms flygplats så det var bara att hoppa upp och ge sig iväg dit, igen..
Hemvägen gick bra trots all snö som flög omkring och jag var hemma halv tre. Va bara att lägga sig och sova direkt vilket jag gjorde och det var längesen jag somnade så snabbt som jag gjorde.

Idag blev det sovmorgon, sen blev det att fixa till lite här i lägenheten. Gjorde en räksallad och ringde runt till lite jobb som jag sökt men de var på möte så de skulle ringa upp lite senare.
Senare ikväll blir det kyckling gryta och titta på Avatar!

Kommentarer
Postat av: mamsen

PUSS GUMMAN du e duktig hoppas vi kan handla gardiner snart

2010-02-05 @ 10:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0