Åter igen

Vaknade denna morgon och upptäcker att det snöar där ute.. igen.
Visst, jag har alltid drömt och en riklig vinter sen jag var liten och nu har jag fått det. Jag fick en otrolig snöig vinter då jag började plugget i Dalarna 2007.. Sen har det fortsatt.
Det är februari så snön kan gärna ligga kvar då februari tillhör vintermånaderna, men det behöver inte snöa för det.. Det kan gärna minska med graderna och ligga på nollgradigt mestadels, men snälla, ingen mer snö.

NU RÄCKER DET!!!


Klockan tio ska jag vara nere i stan och utföra lite ärenden och då ska jag även köpa popcorn när jag väl är nära ica för fy bubblan vad jag var sugen på det igår och det håller i nu med.
Men nu, dags för en god frukost och fortsätta titta på Vakna Med The Voice där dom har smörjt in prylmannen i MudMask som är knallblå. Och den stelnade rätt snabbt så han kan knappt prata haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0