Dagissjuk

Jag har åkt på någon blandning av en del sjukdomar.
Någon tror att jag har kanske fått pollenallergi?? Vilket jag hoppas veeeerkligen på att det inte är, är nästan helst säker på att det inte är det heller.
Näsan svider och är lite smått snorig, har en torrklump i halsen så måste harkla mig ofta när jag ska prata.
Är yr i huvudet och vilar blicker väldigt ofta på någonting och är i någon sorts dvala.
Ögonen väger bly och är sjukt trött hela tiden.

Igår somnade jag vid halv sex, vaknade vid åtta och gick och la mig i sängen direkt och vaknade idag när klockan ringde kvart i sju.. ???????
Sen när jag hade min halvtimmes rast idag så la jag mig ner på soffan och somnade direkt så dom fick komma och väcka mig när det hade gått en halvtimme. Hoppsan..

Nu kommer mamma och ska hämta mig så jag kan krya på mig där. :) Tycker om att vara hemma när jag är sjuk, är mysigare så! ^^

Och ni som vill nå mig idag, jag tycker synd om er idag.. sorry men mobilen funkar inte idag. Så om det är något så får ni ringa hem till mamma.

Hoppas ni mår bättre!


Kommentarer
Postat av: mamsen

OJ vilken bra bild liknar dig på PRICKEN :)

2010-04-08 @ 11:46:50
Postat av: Wiky

hahaha tack för den!

2010-04-08 @ 13:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0