En sån helg!

Helt otroligt vilken toppenhelg jag har haft! Älskar verkligen livet här i Halmstad!!!

Började med i fredags att jag åkte hem till Andreas på kvällen där Emma och Niklas  var, hade galet flummig för att vi sedan drog in till stan, in till Mårtensson såklart.
Träffade på allt möjligt folk där inne, både sådana som vi ville och blev glada över att träffa och några som vi duckade och gömde oss för men det var roligt hehe.
Vet inte hur tiden flög iväg men efteråt gick vi för att käka då min gamle vän Emil kom fram ännu en gång och satte sig ner vid oss och joinade matstunden, var riktigt kul att träffa honom igen, var ju väldigt längesen sist!
Vi var väl hemma vid femtiden hemma hos Andreas men inte somnade jag och Emma för det, nej nej nej..
Vi babblade på som om vi inte hade gjort det på hela kvällen medan stackars Andreas låg och försökte somna, gick inte så bra.

På lördagen åkte vi till stranden och la oss som tre klubbade sälar, var enormt varmt så jag och Emma gick och plaskade i havet ett par gånger och hade roligt.
Vi hade även köpt ett strandset med rack och boll som vi spelade men bollen var i det sämsta laget, en liten röd gummiboll som sprack för varje slag den fick så den var minsann inte hel när vi åkte från stranden.

När jag kom hem åkte jag och mamma ner till Ängelholm för att hjälpa brorsan och tjejen att packa upp deras grejer, men först blev det middag då dom tre drack vin då jag fick köra hem.
Mamma och brorsan skulle sätta ihop garderoben och sängbottnen och för varje minut som gick så hade dom roligare och roligare där inne i rummet.. Inte kan det ha varit vinet??
Jag och Rebecca var inne i det fantastiska köket och organiserade där inne och ibland undrade vi vad som höll på inne i sovrummet för dom tappade grejer och skrattade..
På kvällen var det åter fest med Emma, Andreas och Niklas!
Vi satte oss på Trottobar för några fördrinkar men sen åkte Niklas och Andreas hem så jag och Emma roade oss själva, och självklart gjorde vi det på topp!!
Vi gick till Mårtensson och galnade till det enormt!

På söndagen var jag helt slut, jag åkte hem till Malin och hade det mys med henne fram till att hon började jobba vid fem, då gick jag och la mig, sov i två timmar för att sen ringde Emma och vi pratade en liten stund sen gick jag och åt och vid åtta gick jag och la mig igen och vaknade inte försen 11 på måndagen.
Jag gjorde mig iordning, körde och hämtade Emma och vi körde in till stan där jag hälsade på folket inne på Lime Travel där jag ska jobba nästa vecka, sen gick vi runt på stan.
Vi bestämde oss för att dra till Måndagsklubben så vi åkte hem, la oss i poolen hemma hos Emma fram till femtiden då Zara kom över och vi körde hem till mig och inväntade Vewe och Sofia.
Festen var igång och vid nio åkte vi in till stan för att gå på en annan förfest och vid tolv drog vi till Måndagsklubben som var packad med folk och herregud så varmt det var!!

Idag är jag helt färdig, får se hur jag överlever veckan haha.
Nu sitter jag nere hos mamma på hennes jobb och ska snart gå och göra detta cellprov som man ska göra det år man blir 23..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0