Mellandagarna

Den 25e blev det minsann partaj med vännerna!!
Jag, Jenny och John drog hem till någon snubbe som jobbade på Johns jobb där vi fick en massa shottar och hade trevligt. Efter det drog vi till Mårtensson och gissa om där var mycket folk.. tjena mittbena, gick knappt att röra sig där inne men roligt hade vi!

Söndagen den 27e åkte jag och Malin till badet och simmade och sen kunde vi inte låta bli att leka med grejerna som var på andra sidan, sen bubblade vi och bastade.
Kvart i tre stod vi på tågstationen och hämtade upp Micca och Lion <3
Vi körde till Eva-Lenas och käkade lite, sen körde vi hem Malin, lämnade Micca och Lions grejer hemma för att sen köra till Maxi och handla lite, sen på kvällen blev det middag med mamma, Håkan, André, Yasmine och Håkans syster Yvonne. Efter det drog alla åt varsitt håll men jag, Yasse, Micca och Lion stannade kvar här hemma och hade mys med chips och dippa.


¨
På måndagen åkte vi in till Halmstad för att shoppiloppa och då hämtade vi även upp Nicole så Lion hade någon att snacka med.
Vi hittade lite roliga saker och sen körde vi hem för att ha ännu mer chips och dippa med det som blev över från gårdagen.
När Nicole var hemma, Lion sov och mamma låg inne i sitt rum och läste så satte jag och Micca på en skräckis som heter Sisters, och när det hade gått fem minuter av filmen så började kyrkan som vi har som juldekoration spela på sin melodi utan att någon hade snurrat på den.. vadå att vi blev skraja???
Och precis när kom kom fram till den så slutade den spela innan jag hann lyfta mina armar.. scary!!
Men filmen var ju ingen höjdare direkt, helst psyko.. haha.

Tisdag blev att Micca och Lion vaknade tidigare och lekte ute i snön sen kom dom in och väckte mig en timme senare. Sen var vi här hemma och busade fram tills vi skulle köra dem till tåget.
När jag hade sett att dom kom med tåget så körde jag in till Halmstad och mötte upp Jenny.
Vi gick och käkade och sen gick vi runt på stan men jag hittade inte så mycket mer än ett par coola leggings och ett coolt linne.
Sen drog vi hem till Jenny och sen körde jag hem vid åtta tiden..

Imorrn är det nyår och då blir det partaj igen! :)

Och by the way.. JAG HAR FÅTT LÄGENHETEN I STAN!!!!! WOOOHOOOOO!!!!!


Kommentarer
Postat av: Micca

JAAAAA D VA SKOOOJJIIT <33

Ska bli super nice att se din lägenhet ^^ Du får ta kort på den så jag får se

WE LOVE YOU <33

2009-12-30 @ 17:05:32
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Ammi

GRATTIS till lägenheten!!! När får du den?? Blev det den mysiga 1:an med stora sovalkoven? Nyfiken... ;)

2009-12-31 @ 12:06:20
Postat av: Wiky

Februari flyttar jag in och ja det blev den mysiga med sovalkoven!! :)

2009-12-31 @ 17:53:39
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0