Bildsaga

I torsdags kom Michelle hit en kort sväng innan hon skulle vidare, sen kom Emma och Andreas vid tio tiden och vid elva drog vi ut till Leffes för Fiesta.
Massvis med folk var där och då menar jag riktigt mycket folk!
I kön hamnade vi bredvid Christian och hans vän som fuskställde sig vid oss dom busarna, sen när vi precis kom innanför dörren så stod Frida där med ett glatt humör!
Magen var inte riktigt okej då heller, efter att pratat med Frida så blev det att springa till toan även om jag precis hade gått innan vi ställde oss i kön och sen när Emma köpte en cider till mig så räckte det med en klunk så fick jag megaont i magen, men det botade jag med mer cider! :)



Igår blev det att gå upp tidigt då jag och mamma skulle vara uppe på hallandsåsen vid tio för att träffa mammas kusin Maria då vi skulle rida en 3timmars tur på islandshästar.
Det var otroligt roligt, hon som ägde stället hade satt mig på the racer horse, herregud vilken fart, i galoppen så kändes det som hon skenade så snabb hon var, fick lite hjärtattack men bara lite :)


Mammas kusin Maria, mamma, jag, nästkusinen Annie

Idag var jag och mamma på en islandshäst auktion, tänkte att om vi får napp på ett biligt sto så köper vi henne men herregud den där domaren var varken rättvis eller snäll så det gick åt helvete och det var många som var irriterade på honom, så vi blev utan häst men dom fick nya hem allihop i alla fall då deras senaste hem var piss och dom hade blivit vanskötta, så nu får vi hoppas på att dom får det bättre!!



Nu ska jag köra in mamma till stan!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0