Delad grabb :S

Ja var ett tag sen sist jag skrev, men har inte haft orken.
Vad som har hänt sen sist är väl inte så mycket. Har monterat upp garderoberna vi köpte på Ikea, ändrat om i rummet och organiserat där inne så nu är där jäääättefint!
Har solat ute hela veckan då vädret är toppen!
Jag och Malin tog filten och lite fika och la oss ute i gräset och njöt! Var helt underbart!
Samma sak gjorde vi i fredags fast då var det jag, mamma och Michelle, sen blev det fika hemma hos håkan efter det!

Igår var det grillning hemma hos Sofia med Emma, Per och Figge. Var jättemysigt i denna underbara värme, men sen när solen gick ner så blev det kallt och då gick vi in.
Vid tio tiden stack jag och tjejerna in till stan, satte oss på Bulls uteservering, helt underbart mysigt var det!
Efter det gick vi på toa inne på La Cocaracha och tog en drink sen vidare till Mårtensson där vi var resten av kvällen och hade en otroligt intressant kväll!!!!
Fick reda på att en kille som Emma har haft det på G med i nio månaders tid har börjat smsa mig och vill träffa mig utan att han vet om att jag och Emma är kompisar.. han fick reda på det igår men ändå så var han helt på mig, framför ögonen på Emma.. var lite komiskt. Han blev lite dissad faktiskt medan jag och Emma hade roligt åt det :P
Kom hem vid halv fem och var helt slut!



Idag kommer det misann inte hända så mycket! :)
Helgen har varit lyckad i alla fall, hoppas den har varit det för er med!

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0