Blir två idag, det vet jag

Igår kom jag hem vid tiosnåret, då låg minsann Nicole och sov mumsigt i sin säng inne i mitt rum.
Hon vaknade någon gång runt femtiden och skulle ligga i min säng..
Hon har inte gjort det så mycket förut men denna natten, dåååå skulle hon minsann ligga mig!
Kura in sig i mig sen ändrade hon så till slut låg jag på sängskanten medan hon hade resten..
Vaknade vid halv åtta och skrattar när jag tittar på henne.

Morgonen har varit lite från och till, gnälligt lite, sen har det varit bra men sen gnällig igen, tog ut henne så hon och hundarna fick leka i trädgården och hon hoppade även en stund på studsmattan tills hon ville gå in igen..
Vi gick och la oss vid elva tiden och shit va vi somnade båda två, jag hörde svagt att mamma kom hem och tittade in i mitt rum där vi låg men sen försvann jag efter det..
Vid halv två vaknade vi och hon är på så mycket bättre humör, hon skrattar åt sig själv och håller på, som om det var något i drickan och maten hon fick när vi vaknade.. ??

Nu är hon på min strumplåda igen, så jag måste avsluta här innan alla mina strumpor ligger i hela huset!

Men det blir två inlägg idag, det vet jag.
Ett nu och ett ikväll för , då händer det grejer!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0