#-%!/&(#)=?)(/=&¤!!!!!!!!!!!

Idag har dagen gått åt med att jag har tvättat, tvättat, tvättat.. fem maskiner blev det idag.
Sen satt jag och påbörjade ett av alla de skolarbeten jag inte har gjort ännu.. Gick långsamt fram kan jag säga.. fy fan va tråkigt..
Sen kom mamma hem med Emelie och Nicole vid halv fyra, vi körde till Maxi och inhandlade en massa skoj.
Nicole såg brandbilen och var tvungen att prova den ju!


Efter Maxi åkte vi hem och kycklingen är klar!
Så nu ska vi äta, men jag bara måste tillägga varför denna ilskna rubrik.
Arbetet hade jag bara låtit vara framme på datorn och tänkte jag skulle fortsätta med det efter maten, men nu innan så hänger sig datorn och allt försvinner!
Gjort halva arbetet och nu puff!
Blir man arg eller?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: michelle

FAN va kelet!! AAAAAAAAAAAAAAAA

2009-04-20 @ 21:24:36
URL: http://emmalevison.blogg.se/
Postat av: Michelle

haha ble lite fel mejladress..haha men det va iaf bara lilla michelle

2009-04-20 @ 21:27:03
Postat av: Wiky

hahaha smiiiiiiiidigt michelle!!! :D

2009-04-20 @ 22:52:32
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0