Paradis

Jonte kom hit för en timme sen för att be om ursäkt..
Det var Cicci som öppnade dörren och han frågade tyst och försiktigt ifall jag var hemma.
När jag kom till dörren så såg man skammen över honom och han bad om ursäkt, gav mig en paradisask och en kram.
Kunde inte låta bli att småskratta lite när jag fick chokladasken, var inte något jag förväntade precis.
Men jag godtog hans ursäkt och fick honom att lova att det aldrig med skulle vara så livat i våran trappuppgång och det höll han med om och lovade.

Sen pratade vi lite om vad läraren hade sagt till honom, om vad folk skulle göra nu till helgen och sen lite om praktiken, sen kilade han iväg för att gymma.
Så nu är allt okej igen! :D

Tittade precis på Idol, haha han Peter Jihde är ju för rolig.
Jag både håller med men ändå inte att han tog en guldbiljett och gav till grabben.
Håller med om att han sjöng bra men han kommer absolut inte klara trycket och pressen om han är så nervös som han är, gäller att övat bort det till slutfinalen men hinner han på den lilla stunden?

Nu ska jag kila ner och tvätta för innan var det upptaget men nu så! :D
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0