Miss Lonley

Sanna åkte vidare till Camilla i Bollnäs idag, hon åkte redan vid halv tolv så just nu är jag ensam hemma.
Cicci kommer väl hem vilken minut som helst då skolan slutade vid tolv idag.
Jag var inte i skolan idag då jag har blivit förkyld av Sanna...
Men under helgen blir jag ensam då Cicci ska åka hem ikväll.

Så nu när Sanna har åkt så kan jag börja med att sätta igång och måla i det rummet då jag ska flytta över dit.
Kan inte sova i det lilla rummet jag har nu, får ju klaustrofobi.
Ska in till Mora och köpa färg och sen är det bara att sätta igång med målningen, penslar och roller har vi kvar sen Cicci målade om i sitt rumt! Kuul !!
Då är helgen räddad haha.
Får väl lägga in före och efter bilder sen :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0