God mat med trevligt sällskap

Var hos Ingemars mamma idag då hon bjöd på en underbart god middag!
Ingemars syster och hennes man och deras två ungdomar var också med.
Hade trevligt och roligt under hela middagen!
Var väldigt mätt och belåten när vi skulle åka hem igen hehe.

Ska gå upp prick sju imorgon, eller ja, det är vad klockan står på men sen om jag går upp då är en annan sak.
Bussen går 16 över åtta så jag bara måste hinna med den hehe.

Till mamma:
Ja jag plockar undan tallriken efter mig efter maten och ja jag hjälper till att ställa in i diskmaskinen och ja Pia tvättar till mig!
Hon tvättade igår, och hon sa att jag skulle få lära mig hur den fungerar om jag nu skulle tvätta själv, (snarare om jag får tvätta själv då hon så gärna vill glädja mig hehe)
Och ja det ska bli kul om du kommer upp hit, vilket Pia och Ingemar redan har satt in sig på att du ska!
Så, nu har jag svarat på dina kommentarinlägg, var det något mer?! :P

Men nu ska jag sova, blir helt trött om dagarna, eller så är det bara för att jag får så mycket mat i mig så man blir trött av det, för ändå sov jag lite extra idag efter frukosten.
Men sov gott på er så hörs vi imorgon!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Miccii

haha faktiskt e det en ny kjolis höhö! ;P

2008-05-19 @ 07:48:17
URL: http://miccii.blogg.se
Postat av: mamsen

MATVRAK , tänk på att du ska i bikinin snart , men jättesnällt att du fick följa med kram kram, oj jag nådde visst inte runt ?? hihi

2008-05-19 @ 13:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0