Panik !!

Är fan inte långt kvar innan jag ska packa in alla mina saker och köra upp till skolan!!!
Var har tiden tagit vägen??

I måndags var ju då Frederik här, Joel kom aldrig med.. Han ångrade sig visst.. hehe.
Freddan va här vid sju och sen kom Malin vid åtta.
Var väldigt trevligt, pratade en massa och där kom en del goda skratt hehe..
Sen åkte Malin vidare då hon skulle till Slappe på Madison som hon försökte tjata med mig och Freddag till men båda två skulle upp tidigt dagen efter och jobba så det blev inte så, utan vi två åkte in till Halmstad och satte oss på Idas där han åt pizza och jag kycklingsallad.. och wopido, han betalade allt hehehe.
Sen var vi hemma här igen vid elva men då körde han hem då han har 1,5 timme hem...
Suck, där åkte den livlinan åt helvete, så nu vet jag inte vad eller hur jag ska göra!!

Idag har jag varit med Hanna, åkte först hem till henne då hon tog sån tid på sig att göra iordning sig, sen åkte vi till Maxi då hon ville till Lindex men vi hittade inte det hon ville ha så vi satte oss på donkan lite..
Sen körde vi bort till bilstranden och parkerade bilen sen gick vi ner till vattnet och lattjade lite.
Hon hade kameran med sig så det blev en del balla kort, ska lägga upp sen när jag har fått bilderna. :D

Just nu sitter jag och väntar på att Malin ska komma, hon blev portad från hemmet nu ikväll då hennes mamma ska ha gäster så vi ska hitta på något att göra.. vet bara inte vad ännu. Men men, om man kanske borde äta något nu innan hon kommer?

Ha det bääääääääääst!!

Ps. Micca jag saknar dig så mitt hjärta spricker!


Kommentarer
Postat av: Micca

saknar dig meeed </3

:'(

2008-07-17 @ 14:52:45
URL: http://livetirosa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0