Helgens hittepå

I fredags hade jag gått in till stan, och med allt slask och is hade det tagit en halvtimme för mig att ta mig dit.. Skulle inom Lagerhouse för att köpa pretentkort till John och Jenny som dom skulle få på deras inflyttningsfest och sen inom systemet.. När jag var klar så mötte jag upp mamma och Nicole och sen körde vi till City Gross och hämtade upp Emelie och Kim som mamma hade lämnat där.
Sen körde mamma hem mig och senare kom pappa och Ammi och lämnade kattmat, kattsand och kattlåda och sen åkte jag med dom hem.
På kvällen blev det middag på Annabelle för att fira Michelles födelsedag. Vi var 15 personer och efter maten gick vi bort till Brasseriet och lyssnade på trubaduren och fortsätta ståhejet.
Vi hade riktigt roligt särskilt jag, Michelle och Yasmine.. skrattade så vi grät flera gånger men det är så det ska vara!


Systrarna Michelle, Yasmine och Wiky

På lördagen började morgonen med att köra pappa och Ammi till svågertorp då dom skulle ta tåget över till Kastrup och sen möta upp John och Jenny utanför Ikea. Dom skulle köpa lite grejer och sen körde vi hem igen mot halmstad.
Sen hem till Michelle igen för att äta middag och tårta, sen körde jag inom pappa och hämtade katten.
På kvällen var det att åka hem till John och Jenny och påbörja festen. Det var riktigt roilgt och sen drog vi vidare till Mårtensson och vi hade otroligt roligt där inne och jisses så mycket folk det var där!!



Vännerna Wiky och Jenny

Idag ringde mamma vid halv tolv tiden och vi åkte in till stan och tog en fika och halv tre åkte jag och Yasmine till Ikea för hon skulle handla matbord och lite till.
Självklart hade vi riktigt roligt, både vägen dit, under tiden inne på ikea och på vägen hem. Då vi skulle bära upp alla förbaskade tunga grejerna så skrattade vi så mycket så det tog extra lång tid att få upp det.


Gammal bild på Yasmine och mig

Nu är jag hemma och dricker min efterlängtade goda glögg som jag fick två flaskor av pappa och Ammi som dom hade över sen julas.. gottgottgott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0