Bortblåst

Jajaja.. det var några dagar sedan.

Har varit i Kristianstad med Nicole och lekt med Micca och Lion i några dagar, sen var vi även och hälsade på farmor när jag ändå var där nere.

Igår körde jag hem till Emelie för jag hade glömt Nicoles vantar i väskan så fick lämna dom och körde då inom mamma när jag skulle hem. Då ringer Michelle och frågar ifall jag hade lust att köra henne till flygplatsen imonbitti.. Min första fråga var: Hur tidigt?!
Då var det så att planet skulle gå halv sju.. HALV SJU! Det innebär att vi skulle köra senast halv sex för att vara där en halvtimme innan planet gick.. Herreguuuuuud...
Som om min sömn inte var drabbad redan efter tidiga mornar med ungarna?!
Men vad gör man inte så jag ställde upp...

Hon kom hem till mamma efter att hon slutade jobbet och hade packat och sen körde vi hem hit och vi satte oss vid tvn och gick inte och la oss försen ett... smidigt.

Vaknade någon timme senare för att katten lät konstigt så jag brast i skratt när jag kom på att det var som han morrade! Michelle lät mest förvånad men skrattade till lite hon också.. sen var det att somna om..

Att gå upp klockan fem på morgonen var inget jag tyckte var så roligt men när vi väl satt i bilen på väg till Ängelholms flygplats så kände ingen av oss någon trötthet men gissa om det var dimmigt på vägen. Var ibland att jag inte såg vart vägen var..
Men att komma hem igen vid sju på morgonen.. ja, jag gick ju såklart och la mig igen och sov några timmar till..


Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack Tack Tack igen :D Love

2010-03-11 @ 23:56:37
Postat av: Ammi

Inte morrar väl Tiger??? Hahaha

<Han spann nog bara ;)

2010-03-12 @ 02:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0