Jisses

En sån kväll det var igår.. tjena mittbena.
Från att inte vilja gå ut från början, till att ta en powernap så man blev lite piggare till att man hade askalas kul!

Jag och Jenny drog oss bort till Dan där även Klas och Tony var. Vi satt där och lyssnade på en massa gamla godingslåtar och hade riktigt kul. Sen blev det dags att gå och vi mötte upp Pille och sen träffade vi på Martin och John på Bulls.
Där var inte så lajban så jag och Martin gick vidare till Mårtensson och där var resten av grabbarna.
Var en riktigt grabbkväll med bara mig och Jenny!!!! :D
Skitkul med andra ord!

Men det slutade helt oväntat.. chocken har nog inte riktigt lagt sig ännu.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv två, då ska jag, mamma, Håkan, Nadja och Siffe åka ner till Ängelholm och titta på Avatar i 3D och sen hem till brorsan och hans sambo för att käka.

Och just ja, GRATTIS på födelsedagen till min gammelmormor Elisabeth som skulle bli 102 idag på alla <3 dag.
Saknar dig din tok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0