Söööööööndag

Var en äkta söndag idag.. helt jävla seg!
Mamma lämnade mig vid ett-tiden för att åka och se på bio med Nadja, men jag tror dom gjorde fler saker än att bara gå på bio då hon kom hem vid fem-tiden..
Under den tiden fick jag försöka roa mig själv, så jag gick ut en runda med hunden och efter det höll jag på att dö av tristhet..

Så jag hittade en film som jag inte hade sett ännu och som fortfarande var inplastad.
World Trade Center heter den, en riktigt bra film baserad på händelsen 11 september 2001.
Nicholas Cage var med, vad han och en till som det handlade om som klarade sig från händelsen, dom var fast i botten av raset, men hittades och överlevde.
En mycket bra film må jag säga!

Efter det blev det att spela the Sims 3, är mycket tid åt det nu för tiden känner jag.. sen ringde Malin och jag åkte hem till henne vid sju tiden då hon hade kommit hem hit från Växjö igår och ska tillbaka imorgon.
Så det blev uppdatering om vad som hänt på senaste, sen fixade jag lite på hennes nya bärbara dator som hon behövde. :)
Mysigt att träffa henne igen i alla fall..

Men nu är man hemma igen och nu är det tid för att sova..

Nightynight!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0