Stora staden

Idag har jag städat rummet, duktiga jag!
Blir bara dammsugning och lite tvätt imon så är jag klar.
Sen kom Michelle hit och några timmar efter det kom hennes kille, Johnnie och hit.. väldigt roligt hade vi haha.

Ska köra mamma till jobbet imon, sen ska jag till banken och lösa in checken på 370kr som jag fick i posten från Landstinget Dalarna, trevligt trevligt, tack för det! :D
Sen ska jag hem en snabbis, slänga i tvätt och sen köra in till Halmstad.
Ska se om jag hittar några skor på SkoPunkten, sen till GinaTricot och se deras nyheter :P Blir väl fler butiken också kan jag tänka mig, men inte några som jag har bestämt i förväg i alla fall hehe.
Emma och Vewe skulle visst också in till stan så dom skulle ringa när dom var inne så vi skulle mötas och ta en fika tillsammans, alltid mysigt ju!

Vid sextiden på kvällen så kommer Sanna hit, världens roligt ju! Och så ska hon stanna över helgen, jippiekajej, var ju i maj jag träffade henne sist. Tokigt haha!


Sanna och jag aka Baby Spice och Spicy Spice


Kommentarer
Postat av: mamsen

¨HAHAHAHAAAHHAAAAA

HAHAHAHAAAAHAHAHAH SKITKUL BILD..............

2009-10-23 @ 09:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0