Now what?!

Har haft en jobbig start på veckan..
har inte mått bra, har hänt lite tradiga saker men även det en process att ta sig igenom.. men jag orkar snart inte mer.. jag vill bara ge upp..
Igår var en förjävla jobbig dag för mig.. mådde dåligt och hade kramper i magen och yr så fort jag reste mig.. hungrig var jag med så jag körde till donken för att köpa nuggets, så fort jag kommer hem och in genom dörren vad händer då? JO jag tappar min coca cola så allt hamnar på mattan, jag trodde jag skulle smälla av men det hände annat..
Då jag satt där på knä och plockade upp isbitarna så bara forsade tårarna.. visste inte hur jag skulle få stopp, men sen var det kört, minsta lilla fel som hände så kom tårarna fram igen..

Hur länge ska jag orka med detta??


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad hander/har hant? :(

2009-10-11 @ 12:39:32
URL: http://schhhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0