Fredag, åh härliga fredag

Mm bullshit tänkte jag när jag vaknade imorse och var helt täppt i näsan ..
En sån början på dagen, tack för den! Och frös gjorde jag med, efter frukosten gick jag och kurade ner mig i soffan efter en enormt varm dusch. Micca ringde efter en halvtimme och klagade lite på sitt jobb, skönt för henne att då det sagt för dagen haha.

Sen har det inte hänt så mycket mer idag, jag tömde diskmaskinen och tog in posten innan mamma kom hem så hon slapp gnälla över det.. sen låg jag mest i soffan och fösökte överleva mitt snorande, frysande och ont i kroppen..
Gick rätt bra för mig faktiskt.

Nu har jag precis ringt brorsan, han och hans sambo kommer om en tjugo minuter, jag och mamma har dukat finbordet med finposlinet och det blir en riktigt riktigt god middag ikväll!! En av mina favoriter!
Och även vinet är framme, allt detta var Fredriks önskan så kanske har dom nåt att berätta????? Något att fira???? Ja inte vet jag, men efter kvällen lär vi ju veta haha.

Planer var också på att jag och Emma skulle ut ikväll men vi ångrade oss och kom på att det blir bättre om vi går ut imon istället då hon inte jobbar fram till 21.. Så imon blir det partaj i stan! Tjoho, systemet here i come! :P

I alla fall.. nu får jag gå och hjälpa mamma med det sista!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0