Snööö!!!

Igår slutade jag vid ett tiden men kom inte från jobbet försen två och då var det sånt fint vårväder, solen sken och det var lite varmt.

Imorse när jag vaknade var det inte lika kallt som det hade varit tidigare i veckan så hoppet på att våren var på väg blev större.
Men, vid tolv tiden idag så kom den.. Den där snön!
Det snöa som fanken, en jävla massa snö trillade ner och la sig som ett tjockt täcke på vägen.. fan med, jag som ville ha vår som så många andra..
Nu har det i alla fall slutat snöa, men det ligger kvar.. hoppas att det är borta till imon. Vill inte ha snö nu, den lämnade jag i dalarna!

Idag på praktiken har jag suttit på kontoret och har haft enormt roligt med Anna, Cicci, Maria och Christine.
Har fått listor på folk som bokat upp sig som publik, ringt dom och ville få bekräftat att dom kommer osv.
Sen blev jag tvingad till att ringa de vänner jag känner här i Göteborg och fråga om dom ville vara publik till 'Jag vet vad du gjorde förra lördagen'
Det är ett hypnosprogram där dom hypnotiserar en person som dom sen filmar allt den gör och är ett jätteroligt program, och publiken blir bjuden på vin och chips under programmets gång.
Ringde Paulina och hon blev intresserad och skulle fråga sina vänner, varken Kalle eller Feliz svarade så jag fick ringa Niklas och han nappade direkt, han fixade fem personer inkl sig själv.
Sen tog det två timmar så skrev han att han kanske hade fixat fem till.. Han skulle höra av sig om det imon!
Men i alla fall.. det var en rolig dag på jobbet som vanligt! :)
Imon är jag ledig så ska träffa Paulina vid tolv, ska bli roooligt!

Nu ska jag mysa i sängen och se en film hade jag tänkt!

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Blixtmamsen

Alltså vill inte du bli hyptnoiserad ?? det måste ju vara skit kul o se vad man gjorde utan att veta det o tappat typ en hel vecka av ens liv?? alltså.......vem kommer på sånt ?? hahahahaaa

2009-03-13 @ 19:16:03
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0