Han är 25

I lördags var det sista ute kvällen i Göteborg och visst hade jag och Malin en intressant kväll !!!!

Åkte hem i söndags, var hemma halv två och gästerna kom klockan två.
Brorsan var finklädd som tusan och inväntade att fira sin stora dag!
Vi blev upp till 15 personer, den ända som saknades var den äldsta broren som fortfarande är i Thailand, men vi ringde upp honom och satte honom på högtalaren så han var med under fikan!
Fredrik fick en massa roliga presenter och dagen var lyckad!

I måndags hämtade jag Nicole och hon har varit här sen dess.. hon ska hem till mamsen sin imon eftermiddag men sen på fredag förmiddag ska jag hämta henne igen då Emelie ska till Jönköping med Alexandra.
På lördag kväll ska jag hem till Michelle då hon ska ha tjejkväll, ska fira sin födelsedag som var för typ en månad sen.. men bättre sent än aldrig är vad man brukar säga ju!

Jag, Michelle och Nicole var i Halmstad idag, jag köpte en jacka till mig, haklapp och vantar till Nicole medan Michelle handlade lite smycken och en tröja till sig.
Nicole hade otroligt roligt i stan, hon fick gå själv lite då och då och herregud vad hon skrattade och sprang runder, hon är ju inte så ofta i storstaden :)
Så nu sover hon djupt och gott!

Bilder på Fredriks 25års dag!


Han fick en röd cap som han hade väääldigt ofta när han var liten! :)



Hans favorit tårta minsann!



Alla ser lite lustiga ut på ett eller annat sett :)



Mamma rockar ... ??



Fredrik fick de här fina glasögonen av mig men Rebeccas brorsbarn Samuel tyckte dom var roligare än vad Fredrik tyckte .. konstigt ?!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

HAHAHAHAAAA vilka roliga bilder........jag kan inte sluta skratta hahahaaa

2009-03-26 @ 14:23:53
Postat av: Ronia

"alla ser lite lustiga ut" men de gör inget för de e så vår släkt e :)

2009-03-26 @ 19:06:48
URL: http://rooonija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0