Oturen börjar verka

Ett hopp i bloggandet jag vet, men jag har inte haft lusten någonstans till att skriva här.
Hela helgen har varit knas så jag har inte varit humör på någonting egentligen.

Var ute med Emma, Vewe och Andreas i fredags, jag körde så jag tog det lugnt men vi började med att vara hemma hos Andreas där vi hade riktigt roligt.. kanske skulle ha stannat kvar där..
Åker in till stan och det vräker ner regn så vi kastar oss in på bulls uteservering.
Där satt vi en stund och hade kul, flummade och fjantade.
Gick vidare till nästa ställe och sen åkte vi hem men innan vi lämnade stan så mötte vi på en liten fjant..

Lördag sov jag länge, kände inte alls för att gå upp och möta någon, var inte på humör.
På kvällen drog jag ner till Andreas där det satt massa folk, inte för jag hade humöret inne men är ju bara Laholms Stadsfest 1gång per år..
Gick dit, tittade på banden som spelade och tittade på allt folk men som sagt, jag var inte på humör.. det gick upp och ner så jag åkte hem senare med Michelle och André..

Var ute och gick en sväng med Emma igår som vi brukar.. var skönt att bara kunna vara själv hela dagen och sen möta upp Emma..

Idag är jag på jobbet.. håller på med en bröllopsresa just nu, några som vill gifta sig utomlands.
Har lagt fram förslag på Mauritius, Dominikanska.. se vad dom tar :P

Ikväll = Måndagsklubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0