Länssjukhuset Halmstad

Var hos pappa nyss på sjukhuset.. tog en längre lunch för att besöka honom..



Han var lite groggy och han gick ostadigt men annars mådde han bra.. Han hade inte ont i magen så det var ju bra det.
Han hade slangar på sig överallt.. Var en som satt i vänster armveck där han fick morfin, sen hade han på uppe på höger hand, några in i njuren och en som dom hade satt in i ryggen under ryggraden och som hängde över axeln.. fy fan som det såg ut.. Om jag inte var hungrig innan så lär jag inte bli det på ett tag..
Men vi gick sakta ut till caféterian och satte oss, tog kaffe och saft och pratade om lite allt möjligt.
Sen var det dags för mig att köra.

Det var i alla fall bra att han är på bättringsväg nu!

Snart dags att hämta Nicole för min del!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0