Go liming

Första dagen på Lime Travel idag och det gick kanon!
Kom dit vid tio över nio och vi började med en fika och prata om hur jag hade det i Kina.
Sen fick jag sitta bredvid Martina då hon gick igenom hur programmen funkade osv, tiden bara sprang iväg så när det var lunch så kändes det som att jag bara precis hade kommit dit.

Efter lunchen blev det att jag satt lite bredvid Marlene och hon visade lite annat om hur man börjar från grunden med ny kund. Blev en himla massa info på en gång så huvudet är proppat nu.
Martina gav mig en uppgift som jag satt och höll på med ett tag tills Martina sa att hon skulle åka hem, är klockan redan fem???
Dagen har verkligen sprungit fram och det är ju ett gott tecken tycker jag :)
Så då var det bara att åka hem men gissa om jag är trött i huvudet nu efter all info jag har fått idag haha.

Ringde Emma och guess what, måndagsklubben ikväll, men vi får se om jag orkar det.. blev ju mycket på en gång idag på Lime så jag är ju rätt trött faktiskt, plus att det är jobbedag imon med ju ;)



Go Liming!!!
betyder i Västindien att koppla av med sina vänner - en perfekt semester med andra ord!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Västindien skulle jag också kunna koppla av i !!

2009-07-07 @ 10:04:02
Postat av: Emilia

Wiie, najjs! :D

2009-07-07 @ 13:39:51
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0