Flumma upp till bergstoppen!

Jobbet gick bra igår, körde och käkade på Rolles hos Emma för att senare köra och hämta Nicole som skulle sova hos mig under natten.
Vid nio körde vi och hämtade Emma och Nicole fick sova så fort vi kom hem igen och då sattes det igång.
Runt tio tiden kom övertröttheten ikapp oss och vi hade otroligt roligt åt ingenting.
Vet inte vart det kom ifrån men jag skrev bokstav för bokstav utan att tänka och sen skulle Emma läsa vad det blev, och vad blev ordet om inte: a gay påg
hahaha som vi skrattade, fick ont i magen, kinderna, tårarna rann och vi höll på att trilla av där vi satt!
Sen kom vi på att ordet Jopp, det är otroligt fult, är som en stor fet rund fisk som gör luftbubblor såå det blev att vi hängde upp oss på ordet ... jopp jopp jopp jopp..
sen avancerade jag det hela till att det blev jopp jopp jopp jupp jupp jepp.
Emma var inte beredd på det så hon skratta så hon kiknade hehe.
Klockan ett sa vi att nu får det vara nog för vi ska jobba dagen efter.. men inte kom vi i säng för det.. nejnej, det blev inte försen kvart i två vi kom in i sängen haha.
Men somnade gott gjorde vi i alla fall!

Från förfesten i måndags :)
 

Ja vad kan man säga? Vi är störda men jag tycker om min Emma!! :D

Idag blev det att jag och Nicole gick upp halv åtta, åt frukost och hade roligt vid bordet för att sen packa in oss i bilen och säga hej då till Emma som fortfarande låg och sov.
Körde Nicole till Emelie och sen in mot jobbet..
Ammi ringde precis så fick besked om att jag ska hämta pappa på sjukhuset när jag har slutat jobba och det är ju inga problems :)
Men nu ska jag jobba vidare lite!

Ciao ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0