Lovley just lovley

Igår fyllde Micca 24år, firades med att jag ringde henne :)
Hade gärna åkt dit och spenderat några dagar ifall det inte var för att jag ska ha födelsedagsmiddag för mig här hemma på fredag och ifall jag hade haft liiiite mer pengar :P

Michelle kom hit och vi åkte till Maxi.
Nicole satt där bak och sjöng, skrek och hyllade om MAXI MAXI MAXI MAAAXIIIII hela vägen dit..
skulle spelat in och skickat till Miccan som älskar sitt Maxi :)
Senare åt vi på pizzerian och sen tittade vi på Ice Age 3.
Ja just ja.. vi var även ute i denna underbara snö och lekte och byggde snögubbe.



Nu ska jag byta om sen ska jag köra in till mamma och vara där en stund.
Sen blir det att handla mat och sånt till imon så allt det kan bli klart så slipper jag tänka på det.. Sen ska jag försöka få in granen på nåt vis och sätta den i julfoten.. får se hur det blir när man gör det själv.. kommer gå vilt till känner jag på mig ...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Micca & Lion

Woohooo !! Maxi Maxi Maxiii !!! ^^ Fina piics

2009-12-17 @ 17:33:00
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Micca & Lion

Woohooo !! Maxi Maxi Maxiii !!! ^^ Fina piics

2009-12-17 @ 17:33:24
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0