Fredag fredag fredag!

Hade det toppen i Växjö med Malin och hennes mamma.
Var en väldigt gullig etta hon hade fått och vi inredde den riktigt bra tyckte jag!
Jag hjälpte till med alla de "starka manliga grejerna" som att skruva in skruvar i väggen för att sätta upp rullgardinen, montera ihop några lådor osv.
Väldigt bra blev det!
Sen körde vi runt i Växjö, körde runt universitetet som var hur stort som helst och väldigt fint, Malin kommer få det hur bra som helst där och det som är så bra är att det bara tar 1,5 timme dit! :)

Idag har det inte hänt så mycket.. sökte lite jobb idag.. se om jag får något svar, hoppas hoppas.
Sen fick jag sms av Sofia idag med om att hon har fått tag i en lägenhet i Oslo genom en som hon känner, dom bor 2st där nu men behöver 2 till.. så då är det väl bara att hitta ett jobb där?
Jag vet inte ännu om jag verkligen vill dit.. Min plan är ju ändå att bosätta mig i Halmstad.. ??
Så jag är väääldigt kluven, jag vill så gärna dit så jag kan jobba och betala av det jävla csn, men jag vill ändå bo och jobba i Halmstad.. lite svårt att göra det samtidigt..
Så vi får se hur det blir..

Nu väntar jag på att Emma ska sluta jobba nu vid nio så jag vet vad vi ska göra ikväll.
Coffe kommer ikväll och han ska in till stan och festa och jag vill ju gärna möta upp honom där då han kör direkt till förfesten.. Så får se vad Emma säger om det..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0