Akutmottagningen

Som sagt så hade jag ont i magen redan på jobbet och inte blev det bättre heller.
Jag var hemma lite innan sex då mamma och Nicole höll på med att göra pannkakor, men jag orkade bara 1,5 .. ???
Jag som alltid brukar kränga i mig en sådär 6-8 stycken för det är så gott men icke!
Sen gick jag in och la mig på sängen lite för det krampade så värst, satte på min bärbara dator och lå där men hade problem med att ligga på rätt sätt då det gjorde ont som fan hur jag än låg.
Vid halv åtta fick jag panik, det gjorde så extremt ont så jag visste inte var jag skulle ta vägen och mamma kunde inte köra in mig då Nicole sov här så det blev att ringa Emma för jag visste att Andreas var där.
Dom kom vid kvart över åtta och hämtade mig, jag hade så ont så jag knappt orkade gå ut till bilen.

In på akuten, inte i väntrummet och hallao, där sitter ju Eddie.
Så det blev att prata lite med honom under tiden vi väntade.
Det blev många sjuksköterskor jag träffade, två läkare, en gynokolog och en kirurg..
Under tiden jag väntade på alla dom så satt jag, Emma och Andreas mest i väntrummet och fick sittsår, spelade tv-spel, gick till chokladmaskinen antal gånger, tittade på tvn, drog extremt dåliga skämt osv.
Sen när jag träffa kirurgen så kände hon på magen och sen sa hon att dom inte vet med säkerhet att det kan vara blindtarmen då ena urinprovet inte hade några tecken på det men det hade blivit fördröjning på mitt andra så hon sa att jag kunde åka hem emellan..

Såååå.. vi kom dit kvart i nio och åkte hem klockan tre.. och nu ska jag bara borsta tänderna och åka in igen.
Jippie!

Håll tummarna på att dom hittar vad det är för skit!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Ammi

Lilla gumman! Hoppas att det går som en dans och att dom hittar vad som är fel.Kramar i massor!!!

2009-08-04 @ 15:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0