Kundservice tack!

Michelle var här vid elva imorse med nyköpta frallor och så åt vi frukost tillsammans, riktigt mysigt!
Satt och tjattrade ett tag tills vi åkte in till Halmstad för att köpa färg till mig som vi ska måla på rummet.
Vi åkte först till Beckers, sa att jag ville ha en färg som var i samma ton som tygbiten som jag hade med mig, hon visade en färg men sen började hon babbla om vad HON skulle göra och vad HON tyckte var passande.
Struntade totalt i vad jag och Michelle sa utan bara körde på hennes egna förslag..
Så istället för att få in oss i hennes tankesätt så fick hon oss snarare att bli förbannade och inte vilja handla där så vi körde till Cheapy istället och hittade bra färg direkt!
Kärringen borde veta; Man ska sälja sina produkter på bästa sett men kunden har alltid rätt i alla sammanhang, sen kan man ge tips till kunden men inte tvinga dom att tycka att du har rätt..
cp tant!

Vi körde även till Elgiganten för att titta på mobil till Michelle och sen blev en McFlurry påvägen hem :)
Nu har hon åkt till jobbet och lämnat mig ensam, men hon kommer tillbaka vid halv åtta ikväll hihi.

Imon ska jag följa med mamma till sjukhuset för att dom ska se vad proven säger om den bölden hon har som växer på hennes hals.

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha....vi får ha fler "gifta par" dagar!! ;P

2009-04-07 @ 11:50:05
Postat av: Wiky

hahaha jaaa vi hade ju det hela dagen! men det var roooligt! :D haha

2009-04-07 @ 17:29:46
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0