Kunde lika gärna bli skjuten

Mm, ibland när man har mycket över sig som ska göras men man finner ingen motivation så brukar oftast självkänsland ligga lite på ribban, fel ord så sjunker den och det har den gjort idag.
Att det skulle vara påfrestande att vara här under så lång period visste jag att det skulle bli jobbigt då man inte kan sitta hemma under en för lång stund utan att människan får damp och tycker att man praktiskt taget är inkompetent.
Men idag, när jag frågar en sak och sen hon brer ut det som värsta stora grejen så sjunker allt.
Det var inte allt det jag ville veta, då kunde hon lika gärna säga: Misslyckad
Skulle gått att säga att det kanske inte är det bästa, men det är inte så man tycker det suger..
Men nejnej, skulle ju vara för enkelt att säga så istället brer vi ut allting, tillbaka till barndomen med..
TACK, åh vad jag känner mig på topp nu! Jag kunde lika gärna bli skjuten ...
Ska fan börja räkna dagarna tills jag ska härifrån för nu är det inte kul längre ...

Ikväll ska jag vara med Emma igen, party party!
Och grannen här ovanför blir jag galen på, trodde att vi skulle bli kvitt det då förra grannen flyttade men nej, här spelas musiken på så hög volym att jag knappt hör vad jag tänker..
Så nu sätts min musik på!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vaför frågar du efter nåt som du egentligen redan vet svaret på ??? så skyll inte på mig när inte svaret passar.

2009-04-17 @ 14:00:18
Postat av: Sigrid

var du full i lörd? Tyckte jag hörde ngn tjoa ljudligt mitt i natten ;) haha! Kramar

2009-04-20 @ 01:26:34
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0