Sådana nötter

Ja som ni flesta vet så mår jag ju inte bra just nu, har så jävla ont i halsen, hostar hela tiden och det känns som att jag hostar upp mina mandlar varje gång samtidigt som jag snörvlar hela tiden..

Igår när jag hade försökt sova så ringde det på dörren vid två tiden tror jag, och dumma jag går och öppnar och där står Robban, Hannes och Jonte och hejjar glatt och hoppar in i lägenheten.
Fulla och glada går dom ut på min balkong och drar mig med sig ut där i kylan med bara en filt runt om mig..
De ville veta hur jag hade det i Filipstad och sen frågade de varför jag lät så krasslig.. Hm jadu inte vet jag?! Doh..
Efter en timme eller liknande fick jag ut dom men självklart kom dom tillbaka en timme senare och plingade på dörren tills jag öppnade, då dom drog ner mig till Jontes lägenhet och jag kom inte därifrån försen det slog slint på Jonte, hade väl druckit något han inte klarade av så han blev aggresiv och kastade saker och förstörde en massa saker i lägenheten, inklusive sina skidor som gick av på mitten då han slog dom runt sig efter både Robban och Hannes..

Det väsnades som fan och ölburkar flög så det låg öl på golvet här och där i lägenheten och ute i trapphuset.. Sen jagade Jonte upp Hannes i min lägenhet och skulle in där men jag försökte få stopp på honom för jag ville inte att han skulle in där och förstöra min lägenhet, och då jag kämpade med att stoppa honom i dörröppningen så fick jag tydligen gå med på två haksmällar.. har rätt ont där idag..

Så idag stinker det öl i hela trappuppgången, alla tre har pratat med läraren och han är sjukt besviken och arg på dom.. Jonte kom och sa förlåt innan idag men jag var fortfarande förbannad så jag tog inte emot ursäkten och han skämdes rejält då jag sa att han hade smällt till mig med för det kom han inte ihåg.. Han kom naturligtvis inte ihåg så mycket från igår.. Idioter som festar på en söndag!

Allt blev i alla fall att jag knappt fick någon sömn då jag var hemma i min säng igen vid fyra tiden och kunde inte sova då jag hostade för mycket och imorse mådde jag ännu sämre och har mer ont i halsen idag.. så jag gick inte till skolan idag. .Sitter och väntar på att Frida ska bli klar hemma så ska jag över där och få massage, ska få det av henne nu tre gånger i veckan för att se om det hjälper mot huvudvärken.. snällt av henne. :D
Men nu ska jag bara dränka mig i vattenhinken för jag hostar upp allt som jag har i mig.. AJ!

Kommentarer
Postat av: mamsen

jaha så är det o gå på internat, men det brukar vanligtvis vara kul. synd om dig.

2008-09-09 @ 11:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0