Pannkaksmys

Har gjort pannkakor idag med Juppi, båda hade ett sådant sug så vi kom inte undan hehe
Och det var uuuuuunderbart gott faktiskt! :D
Så värt!



Sen har vi gjort negerbollar med.. och jaa kalla dom vad du vill men jag säger negerbollar!

Imon ska jag till skolan på förmiddagen och plugga, tråkigt att behöva sitta där på sina lediga dagar,
Har varit ledig både idag och imon, och båda dagarna sitter man på skolan i flera timmar..
Jaa vi har ju då bokat biljetter där idag.. och sen har jag och Leffe (dataläraren) fixat med min dator, räddat det som går att rädda så nu är det bara att sänka burken till botten av havet.. =/

Och sen har ni en ny adress att lägga till eran Favoriter-lista.
Vi har gjort en blogg som vi kommer att skriva i så fort vi kan när vi är där nere och blir bruna ;)

scottare.blogg.se

Hahaha, väldigt snitsigt tyckte vi då skolan heter Scott..
Men vattenbad hade varit ännu bättre men det ville inte juppi... tråkig
Och jaaa humorn suger men tjena, vi var övertrötta och väldigt fummiga den tidpunkten... bättre än inget ju! ;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

2008-09-29 @ 11:36:45
Postat av: mamsen

Vad är det för skillnad på blogg eller resedagbok??

2008-09-29 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0