Namnsdag idag faktiskt!!!

Så underbart så härligt väder!
Eller som jag skulle vilja säga till Micca; Oh du milde va fint vädret är idag.
hahaha

Igår slutade jag vid fem, kom till upplands väsby station vid sex och hoppade på bussen fem över.
Vanligtvis tar bussen mellan 12-15 minuter men igår så tog det 58jävla minuter!!!
Tack vare de jävla politikerna från hela världen som just skulle ha möte i Upplands Väsby så gamla vägen va avstängd så bussen stod i en rondell i 40 minuter.. jippie, värmen va nåt hemskt..
Ringde Balaz där jag satt på bussen men som vanligt så var det ingen som svarade..

Väl hemma så fick jag pannkakor, åt mängder!! :D
Sen blev det att slänga sig framför tvn och titta på So You Think You Can Dance Scandinavia och tjoho Mona vann!!
Fast för mig skulle det inte spela någon roll, bara det skulle vara en av Mona, Mynte, Junior eller Daniel.
Tyckte dock inte att Martin skulle komma tvåa.. =/

Sen gick jag och la mig vid halv elva.. och vid tolv så ringer telefonen och gissa vem, joo Balaz.
Jag svarade bara med ett Mmm
hahaha så chockad han blev, först skrattade han lite nervöst sen sa; eh va?! :S va gör du kvinna?
haha sööver. fast vi pratade på i tio minuter sen höll jag på att somna i telefonen.

Fick ett sms av Camilla idag, om att jag var tvungen att ringa ett nummer då hennes batteri var snart slut, och att hon var tvungen att prata med mig, att det var viktigt.
Så jag gick ut och ringde upp då en röst sa;
Detta är från Dissad, du har just nu blivit dissad, din vän vill varken se dig eller höra av dig längre och vi här på Dissad vill hjälpa med att trösta dig.
Sen började han sjung - Lonley, you are so lonley, you have nobody to call on you own.
Hahahaha som jag skrattade. Stackaren är sur på mig eftersom jag inte kommer imon på avslutningsfesten. Hahaha jaja, hon kommer över det, i just know it ;) haha

Men herregud nu sitter människan på utetrappan och röker vattenpipa igen! Det är en utlänning som också har hyrt ett rum här i lokalen och jobbar som sitter och röker sin vattenpipa.
Han gjorde det igår med när jag skulle gå från jobbet, satt han där ute och rökte vatten pipa, och nu känner man lukten in med.. Jordgubb röker han idag haha.

Men nu ska jag bara avsluta det jag jobbar med sen åka in och hämta mamma på stationen!! :D
WIE WIE WIE WIE
Saknat henne massor juuuuu!! <3

Kommentarer
Postat av: Miccii

haha grattis på namnisen! såg det för typ tre min sen . så grattis!
köss

2008-05-30 @ 16:58:17
URL: http://miccii.blogg.se
Postat av: Martina

svar: jag får gratulera i efterskott! :)
Låter trevligt hörru du, jo jag satt på en uteservering & tog en kvällsfika med vänner igår. Riktigt härligt nu när det är så pass varmt om kvällarna!

2008-05-31 @ 13:39:18
URL: http://bemyescapee.blogg.se
Postat av: Jennie & Exxa

Grattis i efterskott! Bilder från photoshooten kommer i morgon, kolla gärna in bloggen då. Sov gott :)

2008-06-01 @ 23:10:37
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0