Liljekonvaljer

Igår när jag och Pia gick en runde så plockade vi några få liljekonvaljer som hade slagit ut, och imorse när jag skulle ner och äta frukost så kände man lukten i hela köket.
Så gott, gick runt där och sniffade hehe.

Ska hämta mina 500:- idag och lämna nyckeln.
Fick sms av henne igår då hon frågade när jag skulle komma och lämna nyckeln och få 500:- och att hon va hemma vid 16.30.
Jag skrev bara helt kort att jag slutade fem så efter det.
Och naturligtvis skickade hon tillbaka; Ok!
Haha så onödigt.

Efter det så ska jag i alla fall in till stan och se om jag hittar en hoodtröja, jag måste ha en, saknar en.. :(
Sen ska jag se om de shortsen som jag såg förra veckan är kvar och om dom passar haha.
Så ja, kortfattat så ja jag ska se om jag hittar lite shoppingsobjekt.
Se om jag hittar en klänning till studenten med.
Någon som har något tips på bra klänningar?

Bah, nu duggar det ute med.. öööh toppen.
Jaja, men det va dagens första inlägg. Kommer igen sen efter stadens bravader.
Ha De!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0