Rumpnissar

Igår på jobbet så hade Nina sina zebra randiga stövlar stående på kontoret som hon inte ville ha, och Frida blev helt förtjust i dom så hon ville ha dom.
Hon testade dom och gick runt inne på kontoret med dom och sa hur snygga dom var och hur porriga dom var osv, tills hon sa:
- Dehär är väldigt bra när det regnar!
alla skrattade och sa att där sa hon något smart! haha så då skämdes hon lite. ;P

Idag skulle jag in till Halmstad för att köpa ett armband som mamma ville ha, så jag skulle ner till henne på jobbet för att få pengar av henne, och när jag väl kommer dit så är hon inte där?! De på jobbet sa att hon var ledig.. ÖÖÖHHHH
Så jag ringer hennes mobil men då är den på upptagen, ringer säkert i en kvart men upptaget hela tiden så jag kör hem, och när jag är hemma så ringer hon och frågade vad jag ville.
Då var hon hos Emelie ... MEN TÖNT!
Så jag blev irriterad och nu är det inte lönt att åka dit eftersom Anna kommer hit vid efter tre.

Ska bli kalaskul att träffa Anna, var ju ett år sen nu tror jag?! :S
Hon pluggar ju i New York men har det senaste året pluggat i Australien så nu ska hon vara hemma över sommaren sen tillbaka till New York.

Men nu in i duschen som kommer hon !!! :D

Adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0