Slutet närmar sig

Jahaopp, då var det inte långt kvar på mitt lilla sommarlov.
På måndag börjar skolan igen :O
Känns konstigt att gå tillbaka till skolan nu när jag inte varit där sen april.. Men kul ska det bli att träffa alla igen och sen när alla nya kommer också hehehe.

I lördags körde jag ner till mamma efter jobbet. Ville ju hämta upp Micca och lillfisen så dom kunde följa med till Landön, men hon hade redan planer.. synd att jag inte kom på det tidigare men jag jobbade så sent de andra dagarna innan och sen i fredags var tankarna fulla med vad jag skulle packa med för mamma hade bett mig ta med en massa saker.
Men det blev att jag och mamma åkte till Åhus, till hamnen, åt middag och sen underbart goda glassar. Åkte över till Handelsbaren.. gottigott.
Sen åkte vi till husvagnen och somnade gott.
Söndagen blev att vi gick ner till hamnen och badade där, eftersom där kunde Wilma springa fritt, plus att mamma hade ett litet hemligt ställe så vi satt för oss själva, inte för att vattnet var så varmt men gick att bada i ändå, och leka med Wilma var ju väldigt roligt tills hon trodde att vi höll på att drunka när vi doppade oss helt där vi stod så hon simmade i full panik ut till oss och rev oss.. haha stackaren.
Sen fick vi bråttom då vi inte tittade på klockan, så vi sprang till husvagnen och slängde in ridkläderna i bilen och sen körde vi till mammas kusin Maria.
Väl där så bytade vi om och sen åkte vi dit där vi skulle rida.
Precis när jag satte upp mig på hästen och vi vände om för att börja rida iväg så kom jag på att jag hade glömt höra av mig till Micca, ropade efter mamma i hopp om att hon hade mobilen med sig då hon har fickor i sina ridbyxor, men nej, den hade hon inte med sig.. :(

Jag och Annie fick de snabbaste islandshästarna haha, och ja där var en del som aldrig hade ridit förut men det som var så bra var att hon guiden sa att vi fyra, (mamma, Maria, jag, Annie) kunde rida i förväg ibland då vi var väldigt erfarna.
Så där hon sa att vi fick tölta iväg och sedan stanna en bra bit längre fram, där ökade jag och Annie upp farten så vi flög fram, haha så roligt det var!!
Sen blev det fika efter det och sen körde vi hem och grillade hemma hos dom. Gott som in i babsan hehe.

På måndag satt jag och mamma ute och åt frukost i solen, och fi helvete va varmt det var, sen körde jag till Fredrik och Rebecca i Helsingborg, var framme vid halv ett och då låg dom redan nere på playan så jag fick gå ner där.
Höll på att få solsting ett tag där så vi fick gå ner och slänga oss i havet ett par gånger, sen höll vi alla på att bli röda, ingen som är van vid denna brännande solen, plus att ingen av oss i familjen bränner oss men nu var det minsann nära då solen är mycket starkare nu. (Plus att vi inte smörjde in oss eftersom vi aldrig har behövt göra det innan)
Så vi gick hem till dom, spelade lite Wii och sen åt vi och sen åkte jag hem.
Jag ville ta kvällsdopp men Malin kunde inte då hon skulle på allsång, Hanna kunde inte, Florije kunde inte, Sebbe var hos en kompis, Anna är på Gotland, Michelle jobbade, Emilia bor inne i halmstad så det var för långt att köra.. Så jag sket i det och åkte direkt hem istället och in i duschen sen la jag mig tidigt då jag började 7 idag.

Slutar vid 15, men då det bara är jag här idag, då de andra börjar vid 16 eller 17 så tänkte jag planka ut mig redan vid halv tre eller lite tidigare, för sen ska jag vara med Malin fram till sju, och sen vid åtta ska jag hem till Sebbe för vi ska ha filmkväll och sen ska vi ta kvällsdopp... om jag har lust med det hehe..

Men nu ska jag jobba vidare.
Ha det göttmossen!

Puss o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0