Shaked off

Var en helt klart mysdag hela dagen igår.
Började med att mamma kom in och retades med mig på morgonen, sen efter frukosten åkte vi ner till laholm för att prata med de som skulle spela upp postkordsmiljonären då det hade vunnit folk fråm laholm.
Hon som vi pratade med hade varit här året innan så mamma visste vem hon var och hon var såå trevlig.
Vi pratade om praktik åt mig och hon sa att det inte skulle vara så omöjligt, de hade även kontor i Göteborg med tre studior där de spelade in lite andra tv-program så hon skulle se vem det var jag skulle prata med och skicka det på mailen. Hihihi!! :D

Klockan ett skulle jag på möte med jobbet, var klar där halv tre så jag gick hem till Emelie där även mamma var, sen satte vi oss på Cecilias och åt bakadpotatis och sen kaka efter det, gotti gotti.. Ja och Nicole var också med och babblade på hehe.

Började jobba klockan fem men då hade Emelie redan fått mig att tacka ja för att åka till Slappe måndag på Madison i Båstad.
Så när jag slutade vid nio så hämtade jag henne, sen körde vi hem till mig då jag gjorde mig iordning, sen hämtade vi upp Florije sen begav vi oss till Båstad.
Fullt med folk och skitkul hade vi med!! :D
Men man fick ju gå ut ofta då det blev snabbt varmt och svettigt, mindre mys hehe.
När vi skulle hem så hade i alla fall jag ett nummer extra i min mobil :D hihihi
Sen skulle ju de ha kebab så där i den kön stod vi minst i 45minuter om inte mer.. så segt men gott var det när vi väl fick våran mat, sen var det bara att köra hem och woah va jag somnade snabbt hehe.

Emelie och Jag ;)

SÅÅÅÅåååå idag så hade jag satt klockan på 10-08 och vad häner?? Joooo Micca skickar sms 09.32
Suck .. Så det var bara att vakna till och se vad hon skrev... vilket inte var något viktigt utan bara att hon sjöng lite..
Sen ringde hon ju med den fjabban! :P
Men jaja, prata lite med henne sen in i duschen och nu ska jag snart äta frukost sen HEM TILL MICCAAAANN!!!! <3<3<3
Gaaaah va jag har längtat efter att se henne!! Maah jag kommer krama sönder henne när jag ser henne! ;) Hihihi
Sen ska jag vara där till torsdag då jag ska till farmor och sen hem på fredag.
Skönan!

Men nu! FRUKOST! gottigotti!
Adjöken på er kära barn

Kommentarer
Postat av: Micca

mumms vilka hetingar ; )

2008-07-01 @ 10:37:11
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0