Stolt

Ja det är jag minsann!
Jag har kört 7timmar själv upp till skolan idag, stannade bara två gånger.. så har en riktig sittröv nu haha,

Hann bara slänga in alla väskor i lägenheten och låta kranarna rinna så det gamla vattnet kom ut och sen öppna lite fönster, sen gick jag hem till Jonas där även Sara och Frida var.
Det var meningen att vi skulle titta på film, men blev att första halvtimmen satt vi mest och pratade och sen kände jag hur tröttheten kom ikapp mig så jag gick hem när dom skulle titta på film.
Fast inte ända hem, ,gick hem till Quinta först och sa hej :)

Sen fick jag ett ryck, packade upp allt jag hade med mig, dammsugat lägenheten och även svabbat golven.
Har ätit lite nu med och snart kommer Cicci med, saknat henne massor ju..
Men får kämpa för att orka vara vaken tills hon kommer, är sjukt trött nu hehe. men finns ju orsak till det.

Men nu ska jag diska lite

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0