Sege

Herregud vilken dag det blev igår..
Körde Yasse till Siba för att hjälpa henne välja ut en dator.
Träffade Jenny i stan klockan ett för vi skulle fika men hela jävla Sverige var i stan just då så det fanns inte en ända plats någonstans så det sket sig.
Hem till Yasse för att hjälpa henne installera och få igång datorn, köra henne tillbaka till Siba för att lämna tillbaka boxern då det var fel som hon köpte.
Efter det köra henne till jobbet och jag hem till mamma för att ut med hunden då hon inte var hemma.
Sov i en timma och sen in till Halmstad för att göra mig iordning för kvällen som jag ännu då inte visste hur den skulle bli.
Hem till Jenny halv åtta för att laga middag, prata gamla resminnen från Asien, bli fetesugna på att resa, lyssna på gamla låtar från 90talet, sånt som man lyssnade på i mellan/högstadiet, riktigt roligt.
Och under hela den tiden blev det en flaska vin efter en annan flaska vin efter att ha hunnit öppna den tredje för att sen dra oss ut till Mårtensson..
Jisses vad roligt vi hade!

Innan vi gick hem gick vi inom donken och där träffade vi på Simon, Andreas och Emma.. haha var längesen och sura var två av tre haha.
Sen drog vi hem till Jenny, försökte vara tysta för John sov.. yeeeaaaahh.. god luck sherlock.

Däckade efter maten och idag när man vaknar så har man personlig tekoppskarusell i huvet.. underbart.
Sitter hemma och borde städa och packa då klockan är tjugo över ett och jag ska hem till mamma och äta innan jag hämtar Nicole halv tre.. jisses..

Sen bär det av till Helsingborg för att se lillkillen och sen ner till Kristianstad till Micca & Lion!
Älskvärt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0