Lördag och alla är igång

Det är lite roligt att man känner hur alla piggnar till nu runt 17 tiden och börjar bli lite smått stressade.
Dom loggar ut en efter en för dom ska in i duschen, börja fixa sig, käka och sen fixa till sig, iväg på förfesten innan förfesten osv då det är lördag och varit löning.
Nästan alla är på hugget inför ikväll och man känner hur alla är på bra humör för alla ser fram emot ikväll och hoppas på en toppenkväll.
Själv sitter jag här, ser dom en efter en ändra sin status på Facebook ang. kvällens kommande bravader, ser hur folk ändrar status på msn då dom ska göra iordning sig inför kvällen osv, medan jag drar ut på tiden med att in under duschen.. Men jag ska in dit.. snart..
För även jag är en av alla dom som småstressar redan nu inför ikväll, för även jag ska fixa till mig inför ikväll, för även jag ska dricka alkohol och för även jag hoppas på en toppenkväll.
Och jag vet att jag kommer få en toppenkväll ikväll.

Pille fyllde år igår så blir partaj hos honom, sen har Frida ringt runt och gett lite små order till vissa om vad vi ska göra ikväll. Ska bli roligt. Sen blir det stan!!
Så nu.. eller snart.. ska jag hoppa in i duschen och även jag göra mig iordning för ikväll.
Man blir automatiskt på bättre humör när man ser alla andra bli på bättre humör inför ikväll, och självklart blir det även bättre när man har bra musik på!!

Ses i dimman!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0