" Gubbsevupsen"

Föräldrar:   Rebecca Nilsson och Fredrik Blixt
Vikt:          2950g
Längd:       44,5 cm

Välkommen bild
Välkommen till världen älskade " gubbsevupsen "


Igår var jag barnvakt åt lilla söta 6månaders gamla Marie. Jag kom dit vid halv ett och allting gick bra. Vi lekte, dansade, skrattade och hade det bra. Vid tre tiden somnade hon och tjugo minuter senare kom hennes föräldrar hem och jag körde vidare till mamma.


Sen på kvällen körde jag hem till Jenny vid åtta tiden. Vi tittade på en film, Law Abiding Citizen.
Sjukt bra film!!
Man satt på helspänn hela tiden och den som har kommit på manuset.. tjena mittbena.. hur fanken kan man bara komma på det?!

Idag har jag varit en sväng på Eurostop och handlat lite och hittade en födelsedagspresent till Simon som fyller år imon men blir partaj hos honom ikväll.
Emma ska även vara där så vi ska rocka fett ikväll och sen ska hon slagga hos mig inatt :D

Så nu blir det att jag måste göra mig iordning!

Ciao

Kommentarer
Postat av: mamsen

ÅH vad gullig du e.....

2010-03-14 @ 14:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0