Tjockt nice

Vilka dagar!!
Har haft en massa att göra och sen har jag inte haft internet på min dator här i nya lägenheten utan det kom igårkväll.
Ammi har varit här på besök, sen körde vi till Eurostop och handlade lite mat till mig.
I fredags var mamma här och vi gjorde en massa ärenden fram till fem på kvällen, sen åkte hon och jag hoppade in i duschen. Vid sju kom Emma och Andreas hit sen körde vi och mötte upp de andra och käkade på Wild West, sen gick vi på bio och såg Snabba Cash.

Igår kom mamma och Nadja hit på besök och de hade dundergott te med sig!
Sen på eftermiddagen kom Jenny och Emma hit. Gjorde oss iordning och sen drog vi iväg till förfesten.
Helt tjockt kallt ute och galet på förfesten. Han hade köpt två vinflaskor till oss tjejer (vilket bara var jag, jenny och emma och någons flickvän).
Ett riktigt gott vin hade han faktiskt.. så det var inte bra för min del..

Idag kommer det inte hända ett skit!
Sitter i soffan, har tvn på, och bara slöar.. Emma åkte för en kvart sedan då hon hade lovat Andreas att följa med honom till väla.. Och det var hon inte så pigg på idag :-)

Men nu ska jag nog käka något.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Micca

haha visst va d ;P

jaa en e nyis hihi, så sööt ^^ hur mår hon? trivs du i lghn ?

2010-01-31 @ 15:14:20
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Micca

ooh vad bra ^^ myspys! biler !!! ;)

2010-02-01 @ 14:24:28
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0