Sådärja!

Utgången i lördags var väl inte riktigt som planerat.
Planen var att jag, Jenny och John enbart skulle vara på förfesten hemma hos Ika och HuttJohn var förkyld och trött, Jenny var på väg att bli förkyld och hade inget humör för att gå ut och jag var trött och inget humör på att gå ut efter förfesten.
Meeeen ....
På väg hem mot stan så blev det ändring, vi gick alla till Gastons.
Jag träffade på några gamla högskolekamrater som jag började prata om och när jag vände mig och för att sedan joina John och Jenny så var dom borta.
Jag gick bort och kollade i kön in till Morfars då dom nämnde att gå dit innan men där var dom inte, dom svarade inte i mobilerna och jag hittade inte dom någonstans och jag frös.
Efter en stund fick jag tag på Frida, Klas och Freddan så jag hängde med dom under tiden jag ring-terrade Jenny som inte svarade.
Men den ville Frida och Freddan hem, men Klas och Dan som vi sedan hade mött upp skulle fortsätta festa.
Under tiden dom fyra diskuterade om vart dom skulle göra av mig så mötte jag på Emma så det slutade med att jag sov hemma hos henne.
Jag fortsatte att försöka få tag på Jenny men ingen lycka och sen dog mobilen.
På morgonen när jag hade fått i pyttelite batteri så fick jag ett antal många sms och sen blev det att ta bussen in till stan för att hämta mina grejer hos Jenny och även bilen. Väl framme så dog min mobil igen..
Men sen hade jag alla saker, jag fick förklaring från Jenny och allt är helt okej nu!

Idag var jag, mamma och EmmaUllared. Började med att Emma skulle köpa skidkläder men slutade med att jag köpte en massa tvål, shampoo, balsam, tvättmedel, och lite annat smått och gott till lägenheten.
UNDERBART! :)
Så nu sitter jag här hemma, ser hur upprört det är inne på mitt rum men har ingen ork till att börja packa, vet inte vart jag ska börja ... usch. Blir trött bara av att tänka på det så det kommer nog få dröja några dagar till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0