Ms Upptagen

Det kan man säga att jag har varit idag. Jisses vad jag har hunnit med en massa idag!!
Började dagen med att vid tio-tiden ta emot några bilder från Hanna som jag skulle göra en bloggdesign på, skulle välja ut en och göra en enkel och stilren design och det blev riktigt bra!
Ni kan se resultatet här: http://enlitensmakavhanna.blogg.se/

Blev klar med det klockan tolv och då hade jag även hunnit äta en lång frukost emellan.
Sen blev det att packa in alla lådor som stod i hallen in i pappas skåpbil och hämta upp Michelle då vi skulle vara inne i Halmstad klockar ett för att hämta nycklarna till lägenheten.
Vid hämtningen fick man även en inflyttningspresent och man fick välja mellan ett badlakan (där det står HFAB på) eller en termometer som visar både inomhus och utomhus temp (en snygg termometer)..
Ni kan ju gissa vilken present jag valde...

Sen var det att öppna min lägenhet och packa in lådorna från bilen.
Vi var klara kvart i två och då tog vi en tio-minuters paus i soffan och sen körde vi hem för att byta till hennes bil då vi skulle lämna av henne på Ängelholms flygplats.
På vägen dit så blev det stopp på hallandsåsen då lastbilarna inte kom upp för backen så mitt i backen stod vi stilla i 5-7 minuter och sen rullade vi uppåt i 25km i timmen.
Planet var försenat i 20 minuter men det var lungan, då hann vi äta emellan och sen var det för mig att köra hem igen.
Kvart över fem var jag hemma, då var det att kladda med en extra header till Hanna igen sen var det att byta tillbaka till pappas bil igen kvart i sex tiden och hyta ett släp.

Jag och pappa började packa in alla grejer från vinden, och det är mycket grejer kan jag lova, och sen köra in till lägenheten och bära upp dom.. Kan tillägga här att det är tre våningar i huset och jag bor självklart på tredje våningen ;)
Men allt gick tipp topp!
Nu är jag hemma hos pappa, vi ska käka och sen åker jag med mamma in till lägenheten och så blir det första övernattningen där inatt!

WOHO vilken kämpardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0