Funderingar

Jag har nu funderat ett tag på ifall jag ska göra som de flesta, skriva en summering om år 2009..
Men det känns bara motsträvande att göra det för det är en hel del som hänt som jag inte vill påminnas om och börja skriva upp, för då känns det mer att det verkligen har hänt..
SÅÅÅåååå jag skiter i det :D
Jag kan bara säga att: Jag hoppas 2010 bli 10 gånger bättre haha

Idag vill jag åka till simhallen, så sitter och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan låna bilen.
Jag har fått dille på simhall nu tror jag.. Började med att jag sa det till Malin att jag ville åka och simma, sen tog det två dagar och sen var vi och simmade, igår ville jag men då hade Laholm stängt så det blev äventyrsbadet i Halmstad med Nicole istället då hon hade sagt till Emelie hela morgonen att hon ville vara med mig. Söt!
Men idag, idag ska det faniemj bli simmning, det är inte stängt idag så det är toppen!
Men som sagt.. mamma ska bara komma hem först..

CIAO

Kommentarer
Postat av: Micca

ååh så tjusigt här blev ^^



Jaa lite lika minsann på dom korten :) men inte på riktigt ;D

hoppas du kom iväg o badade idag snäckan! puss

2010-01-08 @ 15:38:47
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0