Äggbert

Åkte till Hanna igår vid tre, tittade på en film som precis hade börjat på tvn.. den där musikalen med Johnny Depp.. Såg den första gången med Cicci på bio i Stockholm, helt störd film.
Och gissa om det var äckligt att åka hem i mörkret mitt i stockholm.. usch. :)
Sen käkade vi middag och tittade sedan på Ice Age 3, underbar film!!
Efter det blev det att åka hem till mig för att jag skulle hämta lite med snötäckta kläder då vi åkte senare till backen och åkte pulka, så jäkla roligt det var!!
Ibland saknar man att vara barn ...
Sen åkte vi hem till henne och det blev att jag sov hos henne..

Idag började vi med att käka fruskost och sen spela lite Skip-Bo, skitkul!
Sen åkte vi till stallet för att ta hand om hennes sköthäst, Bengan.
Jag fick även rida och hoppa med honom och gissa om det var kul! Var längesen jag både red och hoppade så det blev extra roligt idag! Efter det åkte vi hem till Hanna och slappade lite, sen blev det hemfärd för mig.

Imon blir det att åka in till Halmstad då vi ska in i lägenheten för att mäta och lite sånt.
Och på onsdag ska jag med Hanna till stallet igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0