Tvinga

Jag ska försöka tvinga in mamma till mig idag.. se om hon går med på det :) Ska göra allt i min makt till att få henne att komma hit.. såvida hon inte har en jävla massa möten att gå på som vanligt..

Jag orkar inte gå hela vägen till stan bara för att lämna några papper som måste lämnas in innan imon. Men jag vill inte gå hela den vägen, och jag vill inte cykla för det är livsfarligt och bussen kostar en förmögenhet.
Jävla busskompani, fan va dyra dom har blivit. Ska det inte vara billigast att åka kollektiontrafik?? Det är det då fan inte här!

Menmen.. nu ska vi inte vara bittra.
Ska säga GRATTIS till Michelle som fyller år idag!

Jag får nog ta mig i kragen och börja städa lite här och lägga in min tvättad och rena tvätt i min walk-in-closet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0