Tupperwear

Började dagen med att gå hem till Jenny och sen drog vi ner till stan för att käka gratis brunch på Scandic Hotel, åååååååhhhh så gott det var!!! Vi var där vid tolv och drog hem till henne vid två tiden.
Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem till mig för att packa upp den roliga träningsgrejen jag har fått idag! :)
Senare kom Malin vid fyra tiden och klockan sex skulle jag vara hemma hos Michelle.
En av hennes kompisar var där för att ha Tupperwear Party med köksprylar och snacka om snygga prylar!!
Jag köpte en burk där man kan laga ris eller couscous i micron på 12 minuter.. WOHO slippa vänta på vattnet och sen på 20minuter på att riset blir klart, inget mer överkokt ris eller ris i botten på kastrullen, och snygg var den också!!
Tog bussen hem och även Yasmine och Simona åkte med då dom skulle hem till Yasmine men dom hoppade av vid mig för de ville se min lägenhet, sen följde jag dom en bit då jag passade på att hämta min cykel hos Jenny.

Imon ska jag träna lite, sen till HFAB och skriva på ett papper på nytt om mitt nya kakel till köket då vi hade räknat fel sist men nu är det rätt! Så nu ska jag bara skriva på så det blir godkänt.. Sen efter det vet jag inte vad som händer, får se vart dagen tar mig!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0