Tik Tok

Så jädrans bra låt! Den får mig att verkligen vakna på topphumör om mornarna! :)

Inatt var det en sån cp natt.. jag hade satt klockan på halv elva då jag hade tvätt-tid klockan elva. Men tydligen hjälpte inte det och jag var väl nervös över att missa tiden för här är det att om man missar sin tid så får man betala 150kr. Men hur är det möjligt att jag skulle missa den när jag satt klockan och att tiden håller fram till 15.00?
Men i alla fall, det blev att jag vaknade första gången 06.20, underbart verkligen.. nästa gång vaknade jag 07.13 och nästa gång vaknade jag 08.53 och nästa 09.16 och jag tänkte att nu får det fan vara nog!! Jag behöver min sömn då jag somnade sent!! Sen vaknade jag 09.45 och nästa gång 10.07 och sen vaknade jag när klockan ringde halv elva.. STÖRIGT!

Men men.. nu är i alla fall tvätten i full fart och jag ska käka frukost och sen ner och slänga över det i tumlaren och sen tänkte jag bada bubbelbad.
Senare kommer Nicole och ska vara här till imorgon kväll! Lovley!

Kommentarer
Postat av: mamsen

hahaaa mer nervös än för en tenta ju:) men du e duktig för du försov dig inte sen i alla fall.

2010-02-03 @ 09:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0